عضویت کاربران حقیقی|عضویت کاربران حقوقی|ورود کاربران
:: سوالات متداول
 
حداکثر زمان انتظار برای دریافت کارت خریداری داده شده از زمان سفارش چه مدتی است؟
حداکثر زمان جهت دریافت کارت خریداری شده، از زمان سفارش، برای استان تهران 3 روز کاری و شهرستان ها 5 روزکاری(شنبه تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه)می باشد.
آیا امکان مشخص نمودن درخواست تاریخ خاصی در آینده برای تحویل کارت وجود دارد؟
بله این امکان وجود دارد. اما هرگونه خسارت وارده و یا ادعا از بابت تاخیر، متوجه این بانک نمی باشد.
در صورت عدم دریافت کارت درخواستی در زمان مقرر چه باید کرد؟
در صورت عدم دریافت کارت خریداری شده در زمان مقرر، شما می توانید با مرکز تماس بانک دی تماس و با ارائه کد پیگیری، نسبت به رفع مشکل پیش آمده در کمترین زمان اقدام نمایید.
در صورتی که مقدار بسیار کمی پول در کارت هدیه وجود داشته باشد، چگونه می شود از آن استفاده کرد؟
شما میتوانید تا صفر شدن موجودی کارت، از پایانه های فروش و یا درگاه های اینترنتی عضو شبکه شتاب خرید نمائید
چنانچه کارت هدیه خریداری شده پس از فعالسازی فاقد موجودی بوده و یا دارای مغایرت مالی باشد چه باید کرد؟
در صورت هرگونه مغایرت، شما می توانید با مرکز تماس بانک دی تماس گرفته و با ارائه کد پیگیری، در کمترین زمان ممکن، نسبت به رفع مغایرت بوجود آمده اقدام نمایید.
در صورت فراموشی کد پیگیری سفارش، چه باید کرد؟
شما می توانید با ورود به بخش پیگیری سفارشات در سامانه، نسبت به مشاهده جزئیات هر یک از خرید های خود مطلع گردید
آبا برای خرید و شارژ کارت باید در بانک دی حساب داشت؟
خیر، شما می توانید با در دست داشتن هر یک از کارت های نقدی عضو شبکه شتاب، کارت هدیه خریداری و شارژ نمائید.
حداقل و حداکثر شارژ کارت هدیه چه مبلغی است؟
حداقل مبلغ شارژ هر کارت پانصد هزار ریال و حداکثر پنج میلیون ریال می باشد
حداکثر تعداد کارت های درخواستی در هر نوبت چند فقره است؟
حداکثر تعداد کارت های درخواستی برای اشخاص حقیقی در هر نوبت و به یک آدرس ده فقره کارت می باشد
آیا امکان نوشتن هر نوع متن دلخواهی روی کارت وجود دارد؟
بله، شما مي توانيد پس از انتخاب طرح نسبت به درج متن دلخواه متناسب با قوانين جاري کشور بر روي کارت خود اقدام نماييد.
روش فعال سازی کارت های هدیه خریداری شده به چه صورت است؟
کد فعال سازی کلیه کارت های خریداری شده علاوه بر درج در برگه راهنما به آدرس الکترونیکی شما ارسال می گردد، شما می توانید پس از دریافت کد فعال سازی به سامانه فروش اینترنتی کارت هدیه مراجعه و پس از ورود به پنل کاربری خود را فعال نمایید.
در صورت مفقودی کارت چه باید کرد؟
شما میتوانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک دی و ارائه درخواست کتبی همراه با تصویر کارت ملی (با پرداخت هزینه های مرتبط) نسبت به دريافت کارت المثنی اقدام نمایید.
در صورت مفقودی رمز چه باید کرد؟
شما میتوانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک دی و ارائه درخواست کتبی همراه با تصویر کارت ملی نسبت به دريافت رمز جدید اقدام نمایید.
 
 
     
خانه     درباره کارت هدیه     سوالات متداول     راهنمای خرید     تماس با ما
     
کلیه حقوقی این وب سایت برای بانک دی محفوظ است.